Melden van Beschadigde Producten
Het kan voorkomen dat een product beschadigd/ niet bij u geleverd wordt, geen zorgen! De Geheimen Vallei probeert altijd de juiste oplossing te vinden hiervoor. Wij adviseren u dan ook altijd uw bestelling te controleren na ontvangst van het pakket. Hieronder vindt u de handelingen die u moet volgen.

Handelingen bij het ontvangen van beschadigde / niet geleverde product(en).

1) Beschadigde/ niet geleverde product(en) melden binnen 48 uur na ontvangst van uw pakketje, per email naar info@degeheimenvallei.nl ( met vermelding van bestelnummer, artikelnummer en aantal gebroken, niet geleverde of beschadigde artikelen)

2) Stuur duidelijke foto(‘s) van:

- een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket, waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is (bij beschadigde producten)

- een foto van de gehele omvang van het artikel ( bij zowel verkeerd geleverde producten als beschadigde producten)

- een detailfoto (close up) van de concrete schade aan het artikel. ( bij beschadigde producten)

Hou a.u.b. aan de voorwaarden hierboven indien er beschadigde producten ontvangen zijn. Zonder bovengenoemde punten kunnen wij geen claim indienen bij onze postpakketdienst en kunnen wij u ook niet verder helpen.


Na het inzien van de foto’s zullen wij contact met u opnemen.


Verkeerd Geleverde Producten
Indien er producten verkeerd geleverd zijn, dient hier een foto van gemaakt te worden. Gelieve een foto van het verkeerd geleverde product naar ons opsturen ter bevestiging. Na controle hiervan zullen wij van het verkeerd geleverde product. Alsnog nageleverd krijgt. Het verkeerd geleverde product kunt u behouden, deze hoeft u niet naar ons terug te sturen.

Let op:

- Beschadigde producten worden na 48uur na ontvangst niet meer in behandeling genomen! Wees dus a.u.b. op tijd wanneer u het product beschadigd ontvangt!
 

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.